Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.11.2007 17:37 - За тъмните времена и за комунизма !! или лъжи на килограм !!
Автор: politikabg Категория: Политика   
Прочетен: 2927 Коментари: 12 Гласове:
0

Последна промяна: 08.11.2007 22:59


Здр от мен ,


Казвам се Илия Бонев на 23г съм ще напиша малко редове за мен за да може да схванете що за човек съм . Първо интересувам се от политика цялата ми фамилия е свързана по някакъв начин с политиката ,баща ми дядо ми ,майка ми е идва ред на мен и на сестра ми да влезем в политиката .Мисля че сега е времето !! Ще напиша първия си Блог като в него ще разкажа малко повече за комунистите и ще ви представя някои факти според мен които доста от младежите не знаят защото Днешната Демокрация  им е промила мозъка !!! Не ме разбирайте погрешно не съм крайно ляв нямам замъглен разсъдък аз съм нормално момче което знае доста ще разберете по надоло за какво става дума !!

За доста хора думата Комунист е доста страшна и доста отвратителна дума  , това за тях са хора които изповядват диктаторски леви възгледи това са хора които са репресирали ,хора които са убивали ,взели са властта и са навредили на Българската държава ,хора кариеристи  или хората ограбили държавата !!!
Аз ще разкажа една малко по друга история историята на обикновения човек ,който е работил трудил се е воювал е за държавата си без грам помисли за това дали той ще вземе властта след това дали той ще взима някакъв пост след като се свали Фашисткото робство(профашиското управление ) в България през 2-рата Световна война !!!

Доста от хората не зная как са живели хората преди да дойде комунизма на 9септември 1944г. То тук ще публикувам малко спомени на един младеж по онова време той разказва за капиталистична България :
Семейството на баща ми беше многодетно - три дъщери и трима синове,сестра му ,баща ми и майка ми всичко девет човека .Почти безимотен.Осем години е бил войник,от които две  редовна служба и шест на война .Все боен-пехотинец на първа огнева линия .Участвал е в Балканската,Между-съюзническата  и Първата световна война.Три пъти е раняван.Излекуват го  и пак на първа фронтова линия .При разгрома на нашата армия  при Добро-поле  е тежко ранен в двата крака .Шест месеца след войната лекували раните му  в болница .Върнал се инвалид негоден за работа !!.Буржоазното правителство  не му отпуснало пенсия .Заварил  семейството  си в окаяно състояние .Бедността на книга не може да се опише !!!Работа няма .........

Така е изглеждал живота на обикновения човек  бедността е била голяма ... парите са били в определени хора властвал е капитализъм !!
Ще поместя няколко данни за които доста хора не знаят.Те са абсолютно достоверни !!!
 
                    Участници и жертви в антифашистката борба 1941-1944г
                     и в отечествената война  1944-1945г:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-Партизани и членове на бойни групи : 30 000
-Убити партизани:9140
-Ятаци и помагачи:200 000
-Убити ятаци и помагачи: 20 070
-Изгорени къщи -2 139
-Преминали през полицейски участъци :64 345
-Преминали през затвори и концлагери:31 250
-Участници в отечествената война : 416 854
-Загинали в Отечествената война 10 753
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
В периода 1945г -1989г България се превръща в икономическото чудо на Европа !! или както сега казват хората Един малък Китай !!!

България е била на едно от първите места по земеделие ,тежка и лека промишленост ,България е правила акумулатори за цял свят като качеството е било високо а цените ниски ,България е снабдявала цяла Европа с гуми качествени и евтини !!! Износа на земеделска продукция е бил толкова голям че в България са наети над 100 Влакови композиции от Германия за да може да се извозва продукцията !! вкарани са от  чужбина над 200 000 Виетнамци те са били нужна работна ръка !!  Безработицата в България е била по-малко от процент !! Животновъдството  зърно производството всичко на високо ниво !!!

Искам да да отбележа че във всеки строй има измет  и паразити. Има неща които не са правилни. Хора които са се облагодетелствали от позициите си , но това са малко хора това са хората които повеждат "Революцията" през 89г , е драги читатели направете си равносметка за какво са се борили Комунистите !! Направете сега съпоставка с хората които ни управляват .... ДЕМОКРАЦИЯ !! в грешната и форма или казано по друг начин Побългарена Демокрация  !!

Използвани са материали от книгата на Кръстан Бонев " Срещу бедността"

Скоро ще има продължение !!!



Гласувай:
0



1. dantonov - Хайде да сравним броя на убитите ...
07.11.2007 08:50
Хайде да сравним броя на убитите партизани с броя на убитите от народния съд и всички остнали в периода 1944-1960 г.
Или убиването на всички врагове е оправдано.
Оправдано е и вземането на имотите от богатите и раздаването им на бедните?!
Защото токава сега не си дадете парите и имота на бедните семейства??? Как ще реагирате ако ви го вземат! Сигурен съм - ще оревете всичко наоколо!!!
цитирай
2. liliahristova - Младежо, прочетете "Убийствено червено"
07.11.2007 10:09
на Христо Троански. Тогава ще разберете колко хиляди са убитите българи през есента на 1944 г. - много повече от вашата партизанска цифра! Статистиката в тази книга е много поучителна!
Разглеждате историята съвсем едностранчиво, както аз съм я учила в социалистическото училище. Фашистко робство няма. Има прогерманска политика на две правителства в Царство България.
Бедни хора по онова време е имало не само у нас, а в цяла Европа. Има ги и сега.
Ако искате да се занимавате с политика, първо проучете всички исторически факти, поровете се в партийните решения на БКП още от самото създаване на партията та до нейното 45-годишно тоталитарно управление на нашата държава.
цитирай
3. politikabg - За фактите
07.11.2007 11:56
Относно използваната дума "робство" наистина съм преувеличил не е имало робство наистина е имало прогерманска политика,политика по унищожаване на България .Имало е бедни хора госпожо и сега има, но фактите показват че през периода 45г-89г хората са живели добре ,работили са ,почивали са,имало е безплатна болнична помощ,държавата е взела в ръцете си икономиката ,земеделието и много други отрасли .Сега ще ме подхванете с това .. "Ама ти знаеш ли че те ми взеха земята ,те убиха дядо ми и т.н " Относно взимането на имоти .. Ето както става сега върнаха ви земите по 1-2 декара земя ... еми хайде де работете ги !!!! може ли трактор да влезе за един декар може ли комбайна да влезе ... сега май се върнахме към към годините на впрягането на мулетата !!!! Това всичко е правено с цел събирането на земята в една голяма кооперация за лесното и обработване и по-голяма доходност .За тези които са били убити през времето на революцията .. това са били хора фашисти или хора помагали на фашистката власт ,не може един човек да убие цялото ти семейство и ти да седиш ей така пред убиеца .... повечето фашисти са изправени пред народния съд и той се е заел с техните присъди !!! Както всяка революция може да е загинал някой друг невинен човек но това случайност.Фашистите са клали ,били , горили зверски мародерства и убийства ..пасаж ще представя от Книгата на Кръстан Бонев [ човек който е бил партизанин още е жив дядо ми и ми разказва за тези неща това не са измислиците на демократичния строй в чиито учебници пише че Въпцаров е БИЛ ТЕРОРИСТ да точно така Въпцаров е бил ТЕРОРИСТ това го пишеше в учебника по литература за 12 клас !!]

Ще напиша историята за един фашист убиец от село Варвара има прякора Чомпата кръвожаден инквизитор и мъчител !! Убил е селянин от друго село като му е отрязал главата вкаран е в затвора но по време на фашистката власт е пуснат на свобода да върши убийства !!!
''Чухме плач на дете ,стенене и охкане на ранени .Към нас в тъмнината се движеше група от хора.Отидох да видя какво става .Видях че Спас Бонев и Ханджийски носеха на ръце цялата в кърви Йорданка - дъщерята на командира на отряда .До тях малката дъщеря на командира Кипра ,която повтаряше
-Чичо бе,мама я убиха
Това бяха децата на отрядния командир Асен Бонев .Нещо страшно се бе случило .Убита бе съпругата му а две от децата му тежко ранени в краката и в гушата .
-Кой питам свърши тази работа ?!
Отговориха ми Чомпата .Недоумявах как е възможно това ! Помогнах на другарите и занесохме ранените в общината .На път срещнахме Асен Бонев.Малката Кипра се вкопчи в краката на баща си и още-по неудържимо плачеше
-Тате бе,мама я убиха,мама е мъртва !!!
Когато Атанас Анг.Бонев и Иван Палийски отишли да арестуват душмани на Чомпата в домът му,той се опитал да избяга .Атанас стрелял с пистолета си той паднал в двора ,но Чомпата не бил убит .Бил в безсъзнание от раните си в рамото .Дошъл в съзнание и взел пушката и патрони и отишъл да застреля децата и жената на командирани Асен Бонев.Когато стигнал къщата семейството вечеряло 4 деца и жената на командира Гроздена Бонева .Усетила на къде вървят нещата след като разбрала кой е и решила да не го пуска в къщата и да спаси децата си .Вместо да си тръгне ,той стреля във вратата .Още първия куршум пронизва тялото на жената .Тя се свлякла на земята и залостила здраво вратата .А той озверено продължавал да стреля .Така две деца тежко ранени майка им убита .На другия ден близки на Гроздена установили че тялото на жената е пронизани с 18 куршума !!!"
Ето какви хора са изправяни пред народния съд- убийци !!!
цитирай
4. liliahristova - Господине, и аз мога да Ви залея с цитати от книги
07.11.2007 14:41
Но това очевидно няма да промени мисленето Ви. Нито пък аз ще променя своите възгледи, мъчейки се да прочета Вашия откъс.
Не по 1-2 декара, по десетки и стотици декари на един собственик са отнемани. А в ТКЗС се крадеше и селяните отвикнаха да работят, станаха мързеливи, затова се наложи да пращат ученици на бригади - лете и през есента, да събират реколтата, че селяните си работеха на частното. Вие сте на годините на сина ми и мога да си представя какви са личните Ви спомени от социализма. Аз съм го живяла. Нямам убити роднини, но имам 26 декара земя. Естествено че ни ги копая аз, има си хора за всичко на този свят.
Вапцаров наистина е терорист. Това убеждение зависи от гледната точка, разбира се. И Бин Ладен е герой за своите. Вие не сте учили от учебници, където БКП, КПСС, Ленин и Димитров се срещат десетки пъти на всяка страница. Аз мога да Ви разкажа много за детството на Володя Улянов например, но каква полза имах от това в живота си? Не можете да си представите с какви идеологеми пълнеха главите ни. В 11-и клас имахме предмек "Основи на комунизма". Сега някой да Ви задължава да учите как се прави демокрация? Да Ви задължава да носите пионерска връзка или да ходите по комсомолски събрания? Пак Ви съветвам, почете малко и другата история, тогава може да размислите. Недейте така едностранно да преценявате фактите.
Не няколко, а хиляди са убитите БЕЗ НАРОДЕН СЪД И БЕЗ ПРИСЪДА българи, които не са имали нищо общо с правителството на страната. Лекари, занаятчии - за да им заграбят дюкяна, адвокати, артисти, певци, журналисти - все хора интелигентни, образовани и напредничави, са били затрити от озверели човеци, които са раздавали правосъдие така, както преди няколко години се раздаваше в Хърватия и Словения по време на сръбските войни там. Сред тях е имало и млади момчета, утрепвали са ги заради бащите им. Не някой и друг невинен човек, а хиляди са избити зверски - трошен им е черепът с лопати, заривани са живи в масови гробове - това е доказано, след 1990 г. се разкриха няколко такива гроба и се е установило как са умъртвявани жертвите.
Информирайте се, млади господине! Иначе ставате смешен с настървената си защита на общество, което не познавате добре.
цитирай
5. анонимен - Заблуденият ще си остане заблуден. ...
07.11.2007 14:43
Заблуденият ще си остане заблуден.
Аз ще ти разкажа друга история. За едно заможно семейство, което живеело добре на село и се разбирало добре, даже много добре с бедните си съселяни. Но един братовчед хвърлил око на имота и отишъл и оклеветил роднините си, в резултат на което набеденият за чорбаджия бил разтрелян от народния съд, а бедният роднина станал богат. Хубава приказка, нали?
Има още много такива.
цитирай
6. анонимен - Драги господине/другарю, След ...
07.11.2007 15:20
Драги господине/другарю,

След като се е живяло толкова добре при комунизма, защо имаше изходни визи? Кой построи Берлинската стена и защо?
цитирай
7. politikabg - Гатанка
07.11.2007 17:44
Е мързеливия селянин както вие го оприличавате е станал мързелив защото са вкарани машини да обработват земята а този мързелив селянин е прена-сочен и е работил за тежката и леката промишленост . Така българското земеделие е станало едно от най-рентабилните ,така българската промишленост е давала най-качествената и най-евтина продукция .Добре 26 декара как щяхте да ги обработвате на ръка да копаете сама казахте че това няма да стане .... а сега минавали ли сте през селата и през земята на Майка България .. май скоро не сте го правила защото някогашните РАЙСКИ Градини сега са пустеещи земи това са Фактите от връщането на замята това са фактите от новия ред !! Е защо хляба е 1лев защо млякото е 2 лева защо ... това разбирасе не е единствената причина .Пак го казвам във всеки строй има паразити и нагаждачи !! И през онова време е имало неща които са били мн. грешни никога в България не е имало чист комунизъм !! Както сега няма чиста демокрация или поне Европейска демокрация такава каквато желаем !!
цитирай
8. liliahristova - Господине, вие сте млада бетонна глава
08.11.2007 11:31
Мислех, че те постепенно изчезват, тъй като бетонните глави от 90-те години на 20-и век бяха с побелели коси. Какво са Ви направили, не зная, но отказвате да се информирате и говорите точно като "червена бабичка".
Аз повече няма да споря с Вас във Вашия блог. Няма смисъл да се опитвам да отворя очите на слепец. Ако Вие спрете да посещавате моя блог, удоволствието ще е взаимно.
цитирай
9. politikabg - Това е моето виждане !!
08.11.2007 13:00
Това е моето виждане ,така мисля аз .Аз имам дядо на 85г жива легенда госпожо партизанин член на партията достоен човек човек който цял град познава и никога не е казвал лоша дума за него..и до ден днешен той се хвали с това което е направил ,не с хвали с това което е разрушил !! Човек който не би ме излъгал ,аз съм неговия любим внук .Защо този човек да ме лъже защо баща ми да ме лъже ,защо майка ми да ме лъже и т.н .Това че на доста хора главите им са промити не значи че и моята трябва да е такава ,не може ли един млад човек да има друго мнение по въпроса ?! Вашия син на мен ли ще повярва или на вас ?! Повечето от нещата написани след 89г са написани само с една цел промиване и изкривяване на историята !Моите очи са отворени и гледат напред НИКОГА НЯМА ПОВЕЧЕ ДА ИМА КОМУНИЗЪМ .. това е така но ще дойде друг строй по-модерен и по-добър ,но този строй ще използва идеологията на комунизма !!Жалко е едно че младите хора няма от къде да черпят информация защото когато са станали промените всичко се е изкривило !! Те лошите бандити ,терористи ,крадци ,убийци и т.н !! Не вярвайте защото всичко е изкривено до такава степен че нямам думи !!Относно това кой блог да посещавам,мисля че живеем в демократична държава и сам всеки може да избира какво да прави.Ще посещавам вашия блог и още как !
Не с цел да ви дразня или нещо от сорта просто ДЕМОКРАЦИЯ !!!

С уважение Илия Бонев
цитирай
10. анонимен - Golemi sporove,golqmo ne6to....
22.12.2009 09:50
VSe edno sporite za levskii cska :D
цитирай
11. анонимен - Promitite mozuci
22.12.2009 09:54
Vapreki,4e satolkova stari,moga i az da se namesq... izrazat s "4ervenata babi4ka" beshe naistina dostatu4en... Na 4oveka izglejda ot godini mu promivat mozuka...6tom i rodninite se vodqt politici-komunisti,kakvo ostava za nego,a kolkoto do tova dali deteto na g-ja hristova (na kogo 6te povqrva to).... estestveno,4ena roditelite si ,a ne na nqkoi negov vrastnik ili malko po-golqm batko. KAto primer moje da se vzeme Iliq Bonev,na koito rodninite naistina sa uspeli da mu promiqt mozuka...
цитирай
12. анонимен - Промити мозъци ???
28.01.2010 00:17
Едни успяли хора,едни честни и трудолюбивих хора могат да ми промиват мозъка колкото искат ... ама приятел това не е промиване на мозъка ... това се нарича възпитание !!! И то правилно възпитание . Нека аз да съм успял комунист и да ми промиват мозъка !! А аз съм успял !! И то Повече от теб !!! И няма да съм поредния мрънкалник който мрънка че комунистите с му виновен че той е мързелив и че някой е крал и че някой е бил репресиран !! Деразай и вярвай в БГ "демокрацията "
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: politikabg
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 87033
Постинги: 24
Коментари: 58
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930