Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 21:35 - Един друг свят
Автор: politikabg Категория: Политика   
Прочетен: 1473 Коментари: 4 Гласове:
1



Вече повече от 2 години работя за чуждестранна фирма с ръководители от  България .
Работата ми изисква чести командировки и доста често пътувам до западна ЕВРОПА . Често пъти седя  и си мисля- как, кога и какво трябва да направим за да ги настигнем европейците ,и всеки път съпоставям совите аргументи и аргументите на Западните народи ...
Всеки божи ден работя с различни хора и виждам,че ние сме в пъти по умни.Къде е проблема тогава ? Проблема е в нашите глави ! След близо 20 години "демокрация" българина толкова се е обременил от тази криво-реализирана  ДЕМОКРАЦИЯ, че не може да види няколко прости факта, които ще му изкарат очите:

1)Политиците са ни долни лъжци гледащи само своето благоденствие.Ние сме обменна единица в техните ръце .Те търгуват с нашето доверие.
2) НИЕ сме: евтини ,кадърни,лесни за манипулация ,подценяващи се хора .
3)Живеем в строй който съвсем скоро ще изчезне !!  Каква демокрация ??  това си е чиста проба  "БГ Демокрация " . Съюз на демократичните сили ???  Какви демократични сили ?? Каква демокрация има като крадете  и грабите хората ??

Как ще се оправим?... Труден въпрос, на който едва ли може някой да отговори. Май на нас ние по лесно да живеем така ...



Събуди се народе !!!


Тагове:   демокрация,


Гласувай:
1



1. анонимен - Пич, иска ми се да си прав и до голяма ...
27.11.2009 21:41
Пич, иска ми се да си прав и до голяма степен вероятно си за това, че в българина има потенциал. Но според мен не е проблема само в политиците, нали ние си ги избираме, явно проблемът си е в нас и в манталитета ни. Как да обясним иначе, че масово се слуша чалга, при това от долнопробния вид, в гр.транспорт не се дупчат билетчета масово, а ако стане катастрофа на улицата, водачите излизат и започват да се млатят? Явно не сме цветя и ние.... на Запад хората са доста по-културни в обноските си, имаме доста да ги гоним по този показател, дори и като акъл да си имаме достатъчно... груба почва е българският мозък, необработена.
цитирай
2. politikabg - Здр
27.11.2009 21:50
Така е прав си... не са ни виновни само политиците виновни сме и ние,но има потенциал.Има и то голям работя с млади хора и виждам ,че има можещи хора хора които искат да променят нашата страна !! Искам децата ми да живееят България и да не се срамуват от мен и аз да не се срамувам от това ,че не съм избягал !!
цитирай
3. анонимен - @2 - ако искаш децата ти да имат шанс за интеграция
28.11.2009 17:03
трябва да са образовани..а образованието е слъпо, така че емигрирай овреме..
Сн С
цитирай
4. анонимен - Eli
27.01.2010 00:46
NARODA E TEJKO ZASPAL :-)))))))))))))))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: politikabg
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 87110
Постинги: 24
Коментари: 58
Гласове: 49
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930